Wednesday, April 1, 2009

td pegi check doktor n scan....

HARI NI 1/4, aku gi check kat klinik...alhmdulillah kandungan aku ok n baby pun ok gak perkembgn nya..mengikut scanner td, tp semua Allah punya kuasa, insya Allah jika betul, anak yg bakal lahir ni GIRL...hehee..mmg tu lah instinct aku sejk dah 6bln ke ats..aku terasa2 cm pompuan. nama pun aku cari nama utk girl jek,yg suami aku cr utk boy sbb dia nak boy...dan ramai gk yg ble tgk perut aku ckp girl..tp boy @ girl, aku ngn suami redha n terima apa yg Allah beri...yg penting abang,anak kita sihat n sempurna sifatnya....BERAT baby aku dah 1.43kg,td nmpk la jari2nya,muka nya, mulut n hidung nya...mudah2an semua sempurna n elok rupa nya...rase gembira hati aku,tak sabar, berdebar pun ye gak nk tgg kelahiran anak sulung aku ni....tawakal n ingat pd ALLAH byk2 adalah jalan yg dpt tenangkan hati aku..hopefully masa nk bersalin, aku ckp ngan baby ku ,nk kuar nnt biar time org ader kat umah..kalau boleh biar ayah nya ader masa aku sakit...dpt suami aku tgk ape yg aku rase wlpun dia tak rase..sekurg2nya bile dia ader,ader lah teman utk aku kautkan diri...SEMUA AKU BERSERAH PADA ALLAH sbb DIA YG MENENTUKAN SEGALANYA>>>

No comments:

Post a Comment