Thursday, April 9, 2009

life kat sek...

salam...
aku kat sek nie,menghabiskan masa kat blk guru nie..hr nie jumaat,kls paling sket hr nie,3ms jek...jap lgi 10.45 kls aku smpi 11.45....kira smpai blk la...subjek bm..b.melayu,nmpk jek senang,tp bke nk ngajo pening gk kpala..tau lah,ader karangan,ader tatabahasa,ader kefahaman...huhuhu..pulak tu aku ngajo kls akhr drjh 5..time ngajo oklah,ala2 faham jek semua nya..tp ble time exam,aduhai,di salin jek semua soalan2 tu...entahlah..dh gtu tahap diorg..terpkse lah terima...walau bagaimanapun,aku tetap berusaha biar diorg tak tertinggal...biarlah tak sampai bgus keputusannya dpt A,tp sekurg2nya ader lah lulus...ms ujian bulanan 1 hr tu,kertas pemahaman ramai la lulus...cume bape ketul jek tak lulus,yelah objektif,tanda jek la...tp karangan,hancus,wlpu aku dah bg sebiji sebotol b4 exam soalan n jwapn tp cume 4 ke 5 org jek yg lulus,yg lain tu dia..salin ape jek arahan yg ader bg penuh A4 diorg....takpela...sabo ajek...tgg peksa setgh thn ni plak..hrp2 ader lah kemajuan...

No comments:

Post a Comment