Monday, April 13, 2009

33 minggu dah...7 minggu lagi...

salam...

TAK KU SANGKA>>PEJAM celik pejam CELIK...HEHE...dah 33 minggu usia kandungan aku...kira anak aku dlm perut ni dh 8bln..semakin hr semakin besar perut aku ni dan semakin hr semakin kuat dia bergerak...mgkin dah sempit dah ruang dlm perut aku nie utk dia...time dia gerak,uish sakit gk terasa,bkn sakit cmne pun cume terase ngilu sbb mcm terkena2 tulang dia dlm perut aku nie...disetiap sudut,mgkin kaki dia yg gerak2,tgn dia tolak2 perut umi dia nie..WAALLAHUALAM...hehehe...dah semakin hr semakin berdebar plak aku rase nk tgg saat kelahiran dia...cmne rasenya ibu2 bersalin selama nie...moga ALLAH mudahkan aku ketika bersalin nnt...ble dah bersalin,nk kena blajo plak cmne jaga anak...kalau dlu mmg lah aku dh biase jaga ank2 sdara aku yg dah 21 org tu time akak2 aku pas bersalin...tp rs nye tak same ngn jaga ank sdri..hrp2 aku daptla jaga ngan baik nnt,and hrp2 anak aku tak byk ragam....tp rase semua tu leh blja,pelan2...janji ader sokongan dr suami n semua org....insya ALLAH...

No comments:

Post a Comment