Tuesday, March 31, 2009

boring nyer malam nie..

salam..
hari nie terasa boring..sbnrnya setiap hari n malam pun boring..sbb duduk jauh dari suamiku..waa..terasa cam nk nangis jek tiap hari tp mengalahkan baby la plak kan..so aku kuatkan hati,mintak kekuatan dr Allah...nasiblah ada teman,kalau terasa nk ckp2,aku ckp jek ngan anak dalam perut nie...dia dgr jek kalau kita ckp..pun dia tahu kalau kita gembira ke sedih..so aku malas nak layan sgt perasaan ni,redha atas ketentuan Allah,insyaAllah ada hikmah disebalik semua nie...aku dah isi borang tukar tp entahlah dpt ke tidak..cube jek lah,aa rezeki anak aku,dptlah aku aku tukar bt pahat dok ngn hubby besarkan anak kami ni...kawan2,doakan aku kay...

1 comment:

  1. aku doakan semoga ko selamat melahirkan baby ko nnt
    insyaAllah....doa byk2..

    ReplyDelete