Sunday, November 15, 2009


permata hatiku....
minggu terakhir persekolahan...tak sabo rasenya nk cuti sek...nk blk kg,rht,jlan2...main ngn permata hatiku...anak ku auni dah pandai main2..seronk rsnya melayan kerenah dia...dah pandai wat bunyi2 yg tah ape2 tah,dah gelak2,dah cerdik..nmpklah umurnya dah dkt 6bln pd 7 hb 12 nnt..kejp jek ms berlalu..aku dah semakin kuat n dpt terima hakikat akan menabur bakti kat SK TAMAN RINTING 3...n mneruskan perjuangan mendidik anak2 bangsa....tp ptg nie aku n husbnd akan pergi juga mengadap org2 kat jpn tu,merayu kalau2 ader lg ruang tuk aku kat bt pahat tu..tp kalau takde gk,nk mintak lah diorg letak aku dlm list utk pertukran bln 6 thn dpn plak...huhuhu...takpelah..AKU REDHA..mmg betul,ble kita redha, kita akan tenang hadapi masalah atau dugaan tersebut...demi permata hatiku,aku akan jaga dia...wlpun ayahnya jauh,tp setiap minggu tetap jumpa anaknya..PERMATA HATIKU TAHU YG UMI DAN AYAHNYA SYG N TAK ABAIKAN DIA..I LOVE U MY DEAR HUSBAND N DAUGHTER...U ARE MY LIFE....moga ALLAH perlihara kita sekeluarga...AMIN

No comments:

Post a Comment