Tuesday, October 20, 2009

21 OKTOBER 09..3bln berlalu...

salam...im back...life is very busy...nk tulis blog pun malas..hehee...kat sek dah bz ngn kls,kat umh dah dok ngn anak,takder mase nak melayan tulis blog nie...skrg kat sek,ms free byk hr nie...so aku tulis la sket utk tatapan kwn2...nie video terbaru busyuk umi nurul auni nadhirah...dah 4bln lebih anak ku yg comel nie..mcm2 kerenah dr hari ke hari..dah mula kenal umi ngn ayah dia...tau jek kalau org nk jalan,melalak2 nk suruh angkat takut kena tinggal...dah bising mulutnya bunyi2 enth aper2 yg dia membebel..hehehee...tp mmg seronok n hepi melayan kerenah anakku nie...rs rindu kalau kat sek nie,tak sbo nk blk tgk dia...
beratnya skrg dah 5.8kg..wlpun doktor kata sepatutnya beratnya dah 6kg lebih ikut umur dia,tp takpela sbb aku tau dia sht...still breastfeed n cmpur gk ngn susu anmum kalau kat umh pengasuh..hari tu jek dia demam selsema 2hr smpai aku ngn ayahnya terpkse amik cuti hr isnin 5/10...ayah auni selalu dtg hr jumaat n blk bp ahad kul 10mlm...tp ble tgk ank dia demam,ayah mane yg nk tglkan...sian suamiku,rindu kat anak dia...hr mgg br jmpe...kalau aku tak blk bp,dia dtg pasir gudg..tu jek la rutinnya smpilah aku dpt pindah bt pahat yg tak tau ble...dah mohon tukar n berdebar tgg keputusan sblm cuti sek bln 11 nie..kalau tak dpt alamatnya kena pergi jabatan pendidikan negeri lah mohon atau erti kata lain merayu..waaaa..nk pindah mak......doakanla aku....

1 comment:

  1. Salam...Dh semakin bijak auni ni ya..
    Auni ckp kt umi tu..sabor la umi..jgn sedih2..auni kan ada..auni sentiasa temankan umi..k..Sama2 kita doakn cepat balik duk ngan ayah erk..

    ReplyDelete