Friday, May 1, 2009

36 minggu....

Alhamdulillah syukur pd Allah kandungan aku dah nk msuk 36 minggu..mknenya dah dkt 9bulan la...yg 4 mnggu lai nk 40 minggu sekadar nk cukupkan tempohnya tu...skrg nie dah kena get ready n ble2 mase jek baby aku nie leh kuar...hehehe..dah nk dpt 1 lagi gelaran yg melengkapkan hdup seorg perempuan....rabu lepas aku gi cek lg..mmg setiap 2 mgg kena cek,so perkembgn terbaru,my lovely baby dah 2.53 kg....alhmdulillah dah membesar lg dlm ms 2mgg...hanya Allah yang tau cmne rasenya gembira ble tau baby nie sihat..mudh2an takde ape2 yang tak elok berlaku...tp kita hanya merancg,ALLAH yg menentukan baik n buruk utk kita...tp ble Allah bg sesuatu tu mesti ader kebaikannya.... yg terbaru,kakitgn kerajaan leh minta cuti 2mgg awal seblum bersalin,so aku pun nk mintak gak,tp takder la smpai 2mgg,aku nk mintak semgg awal sebelum cuti sek..leh blk bt pahat,bersalin kat sane,dkt ngn hubby aku...huhuhu..mudh2an...kay,stop...to be continue...

1 comment:

  1. slamat bercuti kak.xsabar ni nak dpt anak buah.hehe..

    ReplyDelete